تعویض و یا مرجوع محصولات

تعویض و یا مرجوع محصولات

از آنجایی که یکی از الویت‏‌های اصلی ما در مجموعه کوچه عطر، همواره جلب و حفظ رضایت مشتریان بوده است، برای بازگشت و تعویض محصولات خریداری شده از وب سایت فروشگاه اینترنتی کوچه عطر ، یک مهلت 7 روزه در نظر گرفته شده است که شرایط استفاده از آن به شرح زیر است:

– محصولات عطری
بازگشت یا تعویض محصولات عطری تا 7 روز پس از خرید، در صورتی امکان پذیر است که سلفون و بسته بندی محصولات از حالت پلمپ خارج نشده باشد و این مسئله توسط کارشناسان کوچه عطر تایید گردد.

– محصولات آرایشی و بهداشتی
بازگشت یا تعویض محصولات آرایشی و بهداشتی به دلیل رعایت مسائل بهداشتی امکان پذیر نیست مگر آنکه وجود ایراد و مشکل فنی در آنها توسط کارشناسان مجموعه کوچه عطر تایید گردد.

شیوه بازگشت یا تعویض کالا
پس از آنکه محصول مورد نظرتان را در لیست سفارشات خود بازگشت زدید، از طریق شماره تماس02632548726-02633421547-02634479096 با کارشناسان کوچه عطر در واحد پشتیانی و امور مشتریان تماس بگیرید تا هماهنگی های لازم برای بازگشت یا تعویض محصول صورت پذیرد. لازم به ذکر است که پس از خریداری محصول از طریق سایت، امکان بازگرداندن آن به شعب فروشگاه های کوچه عطر وجود ندارد.

چگونگی ارسال کالای مرجوعی به ما توسط مشتری

  • لطفا ابتدا با کارشناسان پشتیبانی و یا خدمات پس از فروش تماس بگیرید، از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش خودداری کنید.
  • در صورت مغایرت یا معیوب بودن کالا، پس از اعلام مشتری و ارسال کالا به انبار مجموعه کوچه عطر، کارشناسان خدمات پس از فروش کالا را از نظر مغایرت و معیوب بودن بررسی کرده و در صورت صحت این موضوع، به درخواست مشتری سفارش جایگزین ثبت یا در غیر این صورت هزینه به حساب مشتری واریز می گردد. در صورت عدم تایید کارشناسان مربوطه، هزینه بازگشت کالا بر عهده مشتری می باشد.
  • بر روی جعبه نباید هیچ گونه برچسب یا نوشتن توضیحات آدرس یا هر مورد دیگری وجود داشته باشد و همچنین باید جعبه اصلی کاملا سالم و بدون پارگی و مخدوش بودن باشد در غیر این صورت ضمانت بازگشت کالا لغو خواهد شد.
  • تعویض کالا بستگی به موجود بودن آن در انبار مجموعه دارد.

*معیوب بودن کالای ارسال شده

  • در صورت معیوب بودن کالا، مشتریان محترم باید ظرف حداکثر 24 ساعت مراتب را با کارشناسان خدمات پس از فروش در میان گذاشته و راهنمایی های لازم جهت عودت کالا و سفارش جایگزین را کسب نمایند.
  • در صورت عدم موجودی سفارش جایگزین مبلغ آن به حساب مشتریان واریز می گردد.
    هزینه ارسال
  • در صورت معیوب بودن و یا مغایرت کالا هزینه ارسال آن به عهده کوچه عطر می باشد. که در این حالت سفارش توسط مشتری ارسال و با توجه به رسید پستی همراه بسته بندی، هزینه ارسال آن برای مشتری واریز می گردد.