ضمانت اصالت کالا

ضمانت اصالت کالا

مجموعه کوچه عطر با تنوع بیش از 2500 رایحه از برند های موجود در بازار جهانی، تمامی محصولات را بدون واسطه، مستقیماً از تولید کننده اصلی و یا وارد کننده رسمی برند دریافت نموده و عرضه می نماید، به این ترتیب اصالت کالا، قیمت نمایندگی و تاریخ انقضای درست محصول با اطمینان توسط کوچه عطر تضمین می شود.

ارائه کالای اصل
کوچه عطر اصالت تمامی کالاهای موجود در سایت را تضمین می‌کند.با توجه به اینکه کوچه عطر برای تامین کالاهای ارائه شده در وب سایت، تنها با شرکت‌های معتبر و واردکنندگان رسمی و قانونی همکاری می‌کند، مشتریان می‌توانند مطمئن باشند که کالای اصل را با برچسب معتبر که هیچگونه دخل و تصرفی در آن صورت نگرفته و از مجاری قانونی وارد کشور شده است، از کوچه عطر خریداری می‌کنند.

• ضمانت دریافت کالای سالم
در صورتی که کالا در فرآیند ارسال خراب شده یا مشکلی داشته باشد تا 7 روز بعد از تحویل، باز پس گرفته شده و پس از بررسی و احراز مشکل تعویض می گردد. بنابراین لازم است حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت بسته، با امور مشتریان کوچه عطر تماس بگیرید و موضوع را اطلاع دهید. برای اطلاع از نحوه بازگشت کالا، گزینه “نحوه مرجوعی کالا” را مطالعه نمایید.

ضمانت تطابق کالا با سایت به چه معنا است؟
برای هر یک از کالاها در سایت، اطلاعاتی از قبیل نام، عکس و ویژگیها عنوان شده است. ممکن است که رنگ یا اندازه واقعی محصولات دقیقا با تصویر موجود در سایت مطابقت نداشته باشد. از این رو پیش از ثبت سفارش می توانید جهت دریافت اطلاعات تکمیلی در ساعات کاری از طریق تماس واتس اپ موجود در صفحه خانه از خدمات مشاوره تلفنی و یا مشاوره حضوری با مشاوران ما در مجموعه فروشگاه های کوچه عطر بهره مند شوید.