قوانین و مقررات

قوانین و مقررات

قوانین عمومی

ورود کاربران به وب‏‌سایت کوچه عطر، استفاده از پروفایل شخصی، پروموشن ها (طرح‏‌های تشویقی) و سایر خدماتی که از سوی این مجموعه ارائه می شود به معنای آگاهی و پذیرش کلیه شرایط و قوانین سایت و نحوه استفاده از این خدمات است. شایان ذکر است که ثبت سفارش در سایت کوچه عطر نیز به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی کوچه عطر از سوی کاربر است.
لازم به ذکر است که تمامی رویه ها و اصول فروشگاه اینترنتی کوچه عطر منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و همچنین قانون حمایت از حقوق مصرف کننده در کشور است، از این رو کاربر نیز موظف است تا قوانین مرتبط با کاربران را رعایت نماید. به اطلاع می رساند در صورت هرگونه تغییر در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و همچنین خدماتی که از سوی این مجموعه ارائه می گردد، اطلاعات در همین صفحه به روز رسانی می شود و از طریق شبکه های اجتماعی نیز به مشتریان گرامی اطلاع رسانی می گردد.
از هر طریقی که قصد ورود به وب سایت کوچه عطر را دارید، همواره به آدرس رسمی فروشگاه اینترنتی کوچه عطر(www.kocheatr.com) توجه داشته باشید، زیرا پیامد های ورود کاربر به هر سایتی به جز این آدرس، متوجه مجموعه کوچه عطر نخواهد بود و مسئولیت ناشی از سوء استفاده های احتمالی بر عهده کاربر می باشد.

قوانین ثبت و پردازش سفارشات

– کاربر یا مشتری کسی است که از خدمات وب سایت و فروشگاه اینترنتی کوچه عطر بهره می برد.
– کاربر یا مشتری موظف است تا اطلاعات خود را در هنگام ثبت نام و خرید از سایت به صورت صحیح وارد نماید. در غیر اینصورت مجموعه کوچه عطر در خصوص بروز مشکلات احتمالی، مسئولیتی بر عهده نخواهد داشت.
– در صورتی که پس از ثبت سفارش توسط کاربر، محصول مورد نظر به هر دلیل در انبارهای مجموعه موجود نبود، حق کنسل کردن سفارش توسط مجموعه کوچه عطر محفوظ است و وجه واریزی نیز تا حداکثر 72 ساعت کاری به حساب ایشان بازگردانده می شود.
– در صورت بروز هرگونه مشکل در هنگام پرداخت اینترنتی و یا کسر شدن از موجودی حساب مشتری، مبلغ کسر شده حداکثر تا 72 ساعت کاری به حساب ایشان بازگردانده می شود و یا به انتخاب مشتری به اعتبار حساب او افزوده می گردد.
ممکن است که رنگ یا اندازه واقعی محصولات دقیقا با تصویر موجود در سایت مطابقت نداشته باشد. از این رو پیش از ثبت سفارش می توانید جهت دریافت اطلاعات تکمیلی در ساعات کاری از طریق تماس واتس اپ موجود در صفحه خانه از خدمات مشاوره تلفنی و یا مشاوره حضوری با مشاوران ما در مجموعه فروشگاه های کوچه عطر بهره مند شوید.

پیشنهاد شگفت انگیز (پروموشن)

طرح تشویقی شگفت انگیز به منظور ایجاد تجربه یک خرید خوب برای کاربران در نظر گرفته شده و هر ماه در این بخش تعدادی از محصولات با تخفیف‏‌هایی بسیار ویژه ‏‌تر درج می‏‌شود، در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان رسد، وضعیت کالا به ناموجود تغییر می‏‌کند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت، در صورتی که کالایی در روز قبل از فروش شگفت انگیز به سبد خرید اضافه شود و در هنگام پردازش، کالا در طرح شگفت انگیز باشد، قیمت شگفت انگیز اعمال می‏‌شود، به دلیل اینکه این طرح تنها یک طرح تشویقی خرید (پروموشن) است، فروشگاه اینترنتی کوچه عطر تعهدی در قبال سفارش‌‏های تعدادی ندارد و در صورت امکان فروش تعدادی هماهنگی‌‏های لازم انجام می‏‌شود.
• هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای ” کوچه عطر ” محفوظ می‏‌دارد. علاوه بر این، اسکریپت‌ها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط ” کوچه عطر ” و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار ” کوچه عطر ” است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب‏‌سایت ” کوچه عطر ” و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای ” کوچه عطر ” محفوظ است.

• ثبت و پردازش سفارش

• روز کاری به معنی روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.

• کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.

• چگونگی ارسال سفارشات

• استفاده از خدمات مجموعه‌های پستی با توجه به مقصد نهایی سفارش، متفاوت است. سفارشات به مقصد تهران و کرج، از طریق پیک صورت می‌پذیرد. کلیه سفارشات آماده ارسال، حداکثر طی “48 ساعت کاری” به دست خریداران محترم خواهد رسید. بدیهی است در روزهای تعطیل رسمی، تحویل سفارش به اولین روز کاری پس از تعطیلات موکول خواهد شد.

و مابقی سفارشات به مقصد شهر‌های دیگر نیز از طریق “شرکت پست جمهوری اسلامی ایران”، “شرکت تیپاکس” و یا باربری‌های مجاز انجام می‌شود.

• کلیه سفارشات آماده ارسال، در طول هفته از شنبه تا چهارشنبه به صورت روزانه به شرکت‌های اشاره شده تحویل می‌گردد. بدیهی است زمان تحویل کالا به خریداران محترم در ارتباط مستقیم با موقعیت جغرافیایی شهرستان مقصد و اولویت‌بندی ارسال سفارشات توسط شرکت‌های مذکور است.

• هر یک از سفارشات شهرستان تحویل شده به ” شرکت پست جمهوری اسلامی ایران “، دارای کد مرجع 20 رقمی بوده که با استفاده از آن در بخش “رهگیری” سایت “شرکت پست” به نشانی www.post.ir، می‌توان از آخرین موقعیت سفارش اطلاع حاصل کرد. در خصوص سفارشات تحویلی به شرکت “تیپاکس”، این کد دارای 6 رقم بوده که در صورت تماس تلفنی به دفتر “تیپاکس” شهرستان مقصد، می‌توان از موقعیت محموله اطلاع حاصل کرد.

• در خصوص ارسال کالا توسط شرکت‌های باربری نیز مراتب توسط کارشناسان فروش کوچه عطر به صورت تلفنی به اطلاع خریدار خواهد رسید.